Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg na prodej na Truck1, ID: 6234747

Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg

: fotografie hlavičky
Nový Podvalníkový návěsFaymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg
Nový|4-osý|43600 kg|58000 kg

Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg

Zveřejněno: 5měs. 7d.

PDF
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 1
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 2
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 3
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 4
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 5
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 6
Nový Podvalníkový návěs Faymonville 4-(1+3)-Achs-Tele-Semi-Radmulden-Rampen zg: obrázek 7
Ask for all available pictures

Zveřejněno: 5měs. 7d.

PDF
Využijte inspekční službuZískejte profesionální pomoc
Potřebujete přepravu?

Potřebujete přepravu?

Získejte cenovou nabídku na dopravu

DOPRAVA
Značka

Nový

Celková váha

58000 kg
Nosnost

43600 kg
Šířka

2540 mm
Výška

860 mm
Barva

šedá
VIN

Lokace

Německo, Martener Hellweg 100
Šasi/podvěs
podvěs

vzduchový
rozvírací rám

počet náprav

zvědací náprava

zajižděcí osy

ABS

EBS

Karoserie
nákladní délka

8800 mm
nákladní šířka

2540 mm
nákladní výška

860 mm
Více informací

Gooseneck:

Gooseneck in SNT-design to optimize the length of the loading floor, approx. 3.700 mm.

Gooseneck at the rear with chamfer approx. 1.000 mm x 10°.

Technical fifth wheel load: 25.000 kg.

For trucks: 4x2, 6x2 and 6x4.

Loading floor:

Telescopic loading floor, length approx. 8.800 mm, with chamfer at the rear approx. 500 mm x 10°.

Deepening in the chamfer as well as intruding in the loading floor to receive the dipper arm of an excavator approx. 3.850 x 750 x 210/290 mm (L x W x H).

Pneumatic locking with conical bolts and strengthened locking positions.

The supply lines are lying protected in the telescopic beam and adjust to respective length of the loading floor.

Ramps:

1 pair of two-part steel ramps with a length of approx. 4.350 mm and a width of approx. 900 mm.

Hardwood floor.

Hydraulically foldable ramps.

Ramps are individually hydraulically movable approx. 235 mm outwards and approx. 215 mm inwards.

Axles and suspension:

BPW-axles and suspension, 1st axle as front self steering axle, all the other axles with hydraulic forced steering.

Technical axle load: 12.000 kg.

1st axle with electro-magnetic reverse locking will be activated through reverse gear or by hand.

Air suspension with lifting and lowering valve.

Axle tool.

Twin tyres: 235/75 R 17,5.

Braking system:

WABCO-braking system, EBS-E according to EU-regulations.

Lighting system:

24-Volt lighting system, design "ASPÖCK-NORDIK full LED".

According to EU regulations. (ASS 3)

Metallisation:

Standard HRM-Metallisation (High Resistance Metallisation) of the outer frame. Complete steel construction is shot blasted, afterwards the defined visible surfaces are hot refined with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminium 15%).

Painting:

6-K final coat: Complete steel construction is shot blasted after the welding. 1 layer of basic colour (zinc-based), 1 layer of adhesive primer. Final coat with 2 layers of 2-K-paint (acryl) single colour in MB 7350 nova grey, afterwards sealing of the cavities with special wax.

Rims: silver.

Multi-colour painting and special painting for an additional charge.

Steel construction:

Steel construction of high-strength fine-grained steel.

Steel quality:

S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)

S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)

Additional equipment:

Steel bulkhead, pluggable, approx. 400 mm high.

Connection bar to the truck is mounted at the height of the outer frame profile

Two 7-pin sockets on the front connection panel.

1x NATO Black 24N connector according to ISO 1185

1x NATO white 24S connector according to ISO 3731

1 spare wheel with holder before the bulkhead of the gooseneck.

Parking position for warning plates on the gooseneck when not be used.

Outer beams of the gooseneck with mounting holes for screwable lashing rings.

The first hole approx. 200 mm from the front, then approx. every 400 mm.

2 pairs of screw-in lashing rings included (LC 5.000 daN).

1 pair of lying lashing rings in the rear area of the gooseneck (LC 10.000 daN).

Hardwood floor (approx. 40 mm thick) on the gooseneck, above the king pin checker plate.

On the gooseneck 1 pair of pluggable aluminum lateral drop-side, approx. 400 mm high, in anodised design.

On the gooseneck one pluggable aluminum rear drop-side, approx. 400 mm high, in anodised design on the gooseneck.

2" king pin.

Guide plate from the gooseneck for the fifthwheel coupling, width approx. 500 mm.

4 wheel chocks with holder in front of the bulkhead.

Mechanical landing legs with 2 gears and crank.

JOST Module B – static test load = 50.000 kg

On the loading floor continuous and between the axles approx. 50 mm thick hardwood covering. (As a result an increase of the coefficient of friction).

Locking of the loading floor with conical locking profiles every 250 mm.

Prestress sheets included

1 middle bridge, width approx. 300 mm, with great section for the detachable beam. Middle bridge with cranked loading floor and extendable hook-in bar for bridging elements (aluminum).

Included: removable support leg to place on bridging elements (aluminum) at the same level as the loading floor.

1 pair of lashing rings on the front cross bar (LC 10.000 daN).

8 pairs of retractable lashing rings in the outer frame of the loading floor, foldable outwards (LC 10.000 daN).

Side extensions (galvanized) about approx. 230 mm on each side.

1 pair of wheel recesses before the axles with climbing rails, 15 x 15 mm

Continuously open till the cross bar of the gooseneck, approx. 700 x 410 mm (W x D)

Aluminum covering of the wheel recesses, the aluminum covering can be also used as bridging element or as a plank for the side extensions

Aluminum elements are lockable on the extendable beams of the side-extensions

Widenable U-beam to put in the alumimnium covering:

- at the fixed part behind the gooseneck

- at the middle bridge

- at the extendable loading floor

1 pair of wheel recesses with climbing rails, 15 x 15 mm, between the 1st and 2nd axle, approx. 1.480 x 700 x 410 mm (LxWxD)

Aluminum covering for the wheel recesses, the alumium covering can also be used as bridging elements o ras a plank for the side extension.

Lockable aluminum elements on the extension tubes of the extensions.

Hardwood covering on the chamfer on the loading floor.

Control valves of the hydraulic ramps on the right side of the vehicle.

1 pair of mechanical rear support.

Mud flap over the whole width of the rear.

1st axle with automatic lifting axle as well as starting aid according to EU regulation 1230/2012. Activation of both functions through push buttons in the area of the loading floor or through the brake pedal in the truck.

Electro-hydraulic aggregate (approx. 3 kW) to handle the hydraulic operations, with the exception of the hydraulic winch.

Round NATO socket at the front connection bar.

(Maeler & Kaege VG 96 917)

Remote steering from the front and from the rear through cable remote control with push buttons, with remote steering of the axles, without installation in der truck.

A 7-pin socket with holder for the warning signs on the left and right under the gooseneck and at the rear traverse.

A 7-pin socket at the rear

Central lubrication system with 1 pump, brand BEKAMAX, with normal grease according to NLGI-2.

With removable protection around the central lubrication system.

A 15-pin socket on the front terminal block, connection according to ISO 12098.

3 pairs of lashing rings with holding spring in the excavator recess (LC 10.000 daN).

Climbing rails 20 x 30 mm, approx. every 200 mm on the outer frame of the chamfer of the loading floor.

1 holder for warning light at the rear of the trailer on the left.

Wabco Smart Board System

Information of the axle load are valid when the trailer is in the nominal driving height, otherwise discrepancies are possible.

4 warning plates, approx. 423 x 423 mm, detachable approx. 400 mm, with 2 LED marker lights and holder for warning light.

EU reflector at the rear traverse.

Contour marking in white on both sides over the whole length of the trailer according to EU regulations.

Contour marking in red at the rear over the whole width of the trailer according to EU regulations.

Wireless remote control for the operation of the remote steering in addition to the cable remote control 2 LED control lamps at the receiver as track control.

Kontaktovat prodejce

Správcem osobních údajů zpracovávaných ve výše uvedeném formuláři je TRUCK1 sp. z o.o. se sídlem na adrese ul. Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 Varšava, NIP: 7011085742, REGON: 521876921 E-mail kontakt: info@truck1.eu. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení dotazu zaslaného prostřednictvím daného formuláře na základě čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR. Každý uživatel má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz (ve odůvodněných případech), omezení zpracování a vznést námitku proti zpracování, stejně jako právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů je k dispozici v informačních doložkách zveřejněných na webových stránkách: Politika důvěrnosti.

Tato nabídka je pouze pro informační účely. Podrobnosti si prosím ověřte přímo u prodávajícího.

Potřebujete přepravu?

Potřebujete přepravu?

Získejte cenovou nabídku na dopravu

DOPRAVA
Tipy na nákup
Krok 1 Vyberte si svou metodu kontaktu

Po identifikaci vozidla, které vás zajímá na Truck1.eu, máte možnost kontaktovat prodejce buď pomocí kontaktního formuláře, nebo zavoláním přímo prodejci na uvedené telefonní číslo. Vyberte metodu, která nejlépe odpovídá vašim preferencím.

Krok 2 Ověřte podrobnosti o vozidle

Kontaktujte prodejce a vyžádejte si více informací o dostupnosti vozidla, jeho technickém stavu a aktuální ceně, protože inzeráty nemusí vždy poskytovat úplné detaily. Dále požádejte o jakékoli nedávné servisní záznamy nebo inspekční zprávy, abyste získali jasnější představu o současném stavu vozidla.

Krok 3 Využijte nástroj pro porovnání

Využijte funkci porovnání na Truck1 k hodnocení podobných vozidel. To vám pomůže posoudit, zda je požadovaná cena konkurenceschopná a v souladu s tržními trendy. Hledejte vzory v cenách a funkcích, abyste mohli učinit informované rozhodnutí.

Krok 4 Zkontrolujte pověst prodejce

Při nákupu vozidla online je důležité ověřit si pověst prodejce hledáním pozitivních recenzí a historie úspěšných transakcí. Ikony „Stav prodejce“ na Truck1 poskytují cenné poznatky na základě zkušeností s prodejcem, což pomáhá při hodnocení spolehlivosti prodejce.

Krok 5 Prohlédněte si vozidlo

Kdykoli je to možné, upřednostněte návštěvu prodejce a osobní prohlídku vozidla. Pokud je to proveditelné, zajistěte předprodejní inspekci vozidla třetí stranou. To může odhalit potenciální problémy, které nemusí být viditelné na fotografiích nebo zmíněné v inzerátu.

Krok 6 Podpis prodejní smlouvy

Ujistěte se, že podepíšete podrobnou prodejní smlouvu, abyste ochránili svá práva a potvrdili podmínky transakce.

Krok 7 Zabezpečte platbu

Přistupte k platbě pouze po podpisu prodejní smlouvy. Malá záloha na rezervaci vozidla je běžná, ale měla by být provedena opatrně.

Tipy proti podvodům
Krok 1 Ověřte totožnost prodejce

Potvrďte pravost prodejce tím, že shromáždíte podrobné informace a zkontrolujete recenze nebo hodnocení od předchozích kupujících. Hledejte ikony prodejců na Truck1, abyste identifikovali ověřené prodejce a zajistili tak bezpečnější nákupní zkušenost.

Krok 2 Přesné porovnání cen

Porovnejte ceny podobných vozidel pomocí nástroje pro porovnání, abyste odhalili jakékoli neobvyklé nabídky. Buďte opatrní u cen, které se výrazně odchylují od tržního standardu, protože mohou naznačovat potenciální problémy nebo podvod.

Krok 3 Kontaktujte prodejce pro podrobné informace

Požádejte prodejce o informace o historii a podmínkách používání vozidla. Důvěryhodný prodejce bude otevřený a ochotný sdílet tyto informace, což vám pomůže posoudit, zda vozidlo splňuje vaše potřeby.

Krok 4 Zkontrolujte stav vozidla

Domluvte si prohlídku a test vozidla, abyste zjistili známky opotřebení nebo poškození. Zvažte předkupní kontrolu od profesionálního mechanika, abyste odhalili jakékoli skryté problémy a zajistili bezpečnost a spolehlivost vozidla.

Krok 5 Zajistěte jasnou kupní smlouvu a platební proces

Před jakoukoli transakcí se ujistěte, že je k dispozici podrobná kupní smlouva, která stanoví všechny podmínky. Používejte bezpečné platební metody a ověřujte detaily transakce, abyste se chránili před podvodem.

Využijte inspekční službuZískejte profesionální pomoc
Potřebujete přepravu?

Potřebujete přepravu?

Získejte cenovou nabídku na dopravu

DOPRAVA
Německo, Martener Hellweg 100
07:00 - 18:00Po - Pá
Spolehlivý
13 Více než 13 let s Truck1
Kontaktovat prodejce

Správcem osobních údajů zpracovávaných ve výše uvedeném formuláři je TRUCK1 sp. z o.o. se sídlem na adrese ul. Aleje Jerozolimskie 85/21, 02-001 Varšava, NIP: 7011085742, REGON: 521876921 E-mail kontakt: info@truck1.eu. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení dotazu zaslaného prostřednictvím daného formuláře na základě čl. 6 odst. 1 písm. f GDPR. Každý uživatel má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz (ve odůvodněných případech), omezení zpracování a vznést námitku proti zpracování, stejně jako právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací o zpracování osobních údajů je k dispozici v informačních doložkách zveřejněných na webových stránkách: Politika důvěrnosti.

Tato nabídka je pouze pro informační účely. Podrobnosti si prosím ověřte přímo u prodávajícího.

Potřebujete přepravu?

Potřebujete přepravu?

Získejte cenovou nabídku na dopravu

DOPRAVA
Tipy na nákup
Krok 1 Vyberte si svou metodu kontaktu

Po identifikaci vozidla, které vás zajímá na Truck1.eu, máte možnost kontaktovat prodejce buď pomocí kontaktního formuláře, nebo zavoláním přímo prodejci na uvedené telefonní číslo. Vyberte metodu, která nejlépe odpovídá vašim preferencím.

Krok 2 Ověřte podrobnosti o vozidle

Kontaktujte prodejce a vyžádejte si více informací o dostupnosti vozidla, jeho technickém stavu a aktuální ceně, protože inzeráty nemusí vždy poskytovat úplné detaily. Dále požádejte o jakékoli nedávné servisní záznamy nebo inspekční zprávy, abyste získali jasnější představu o současném stavu vozidla.

Krok 3 Využijte nástroj pro porovnání

Využijte funkci porovnání na Truck1 k hodnocení podobných vozidel. To vám pomůže posoudit, zda je požadovaná cena konkurenceschopná a v souladu s tržními trendy. Hledejte vzory v cenách a funkcích, abyste mohli učinit informované rozhodnutí.

Krok 4 Zkontrolujte pověst prodejce

Při nákupu vozidla online je důležité ověřit si pověst prodejce hledáním pozitivních recenzí a historie úspěšných transakcí. Ikony „Stav prodejce“ na Truck1 poskytují cenné poznatky na základě zkušeností s prodejcem, což pomáhá při hodnocení spolehlivosti prodejce.

Krok 5 Prohlédněte si vozidlo

Kdykoli je to možné, upřednostněte návštěvu prodejce a osobní prohlídku vozidla. Pokud je to proveditelné, zajistěte předprodejní inspekci vozidla třetí stranou. To může odhalit potenciální problémy, které nemusí být viditelné na fotografiích nebo zmíněné v inzerátu.

Krok 6 Podpis prodejní smlouvy

Ujistěte se, že podepíšete podrobnou prodejní smlouvu, abyste ochránili svá práva a potvrdili podmínky transakce.

Krok 7 Zabezpečte platbu

Přistupte k platbě pouze po podpisu prodejní smlouvy. Malá záloha na rezervaci vozidla je běžná, ale měla by být provedena opatrně.

Tipy proti podvodům
Krok 1 Ověřte totožnost prodejce

Potvrďte pravost prodejce tím, že shromáždíte podrobné informace a zkontrolujete recenze nebo hodnocení od předchozích kupujících. Hledejte ikony prodejců na Truck1, abyste identifikovali ověřené prodejce a zajistili tak bezpečnější nákupní zkušenost.

Krok 2 Přesné porovnání cen

Porovnejte ceny podobných vozidel pomocí nástroje pro porovnání, abyste odhalili jakékoli neobvyklé nabídky. Buďte opatrní u cen, které se výrazně odchylují od tržního standardu, protože mohou naznačovat potenciální problémy nebo podvod.

Krok 3 Kontaktujte prodejce pro podrobné informace

Požádejte prodejce o informace o historii a podmínkách používání vozidla. Důvěryhodný prodejce bude otevřený a ochotný sdílet tyto informace, což vám pomůže posoudit, zda vozidlo splňuje vaše potřeby.

Krok 4 Zkontrolujte stav vozidla

Domluvte si prohlídku a test vozidla, abyste zjistili známky opotřebení nebo poškození. Zvažte předkupní kontrolu od profesionálního mechanika, abyste odhalili jakékoli skryté problémy a zajistili bezpečnost a spolehlivost vozidla.

Krok 5 Zajistěte jasnou kupní smlouvu a platební proces

Před jakoukoli transakcí se ujistěte, že je k dispozici podrobná kupní smlouva, která stanoví všechny podmínky. Používejte bezpečné platební metody a ověřujte detaily transakce, abyste se chránili před podvodem.

Používáním naší webové stránky vyjadřujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů, včetně používání souborů cookie a dalších technologií sledování. Cílem je zlepšit a přizpůsobit Vaši zkušenosti na těchto stránkách, na našich dalších stránkách a na stránkách inzerentů třetích stran, kteří s námi spolupracují. Naše partnerské společnosti mohou také ukládat soubory cookie ve Vašem zařízení nebo používat podobné technologie pro shromažďování a zpracování osobních informací. Další informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje.
t1 old test unit
t1 test unit - Semi-trailer
t1 test unit - HEAVYTRAILER AG